process

... spracováva sa ...

Zákaznícka linka

Zákaznícka linka

Zákaznícka linka - 0850 60 61 62

Na zákazníckej linke Vám pomôžeme zodpovedať Vaše otázky a vyriešiť záležitosti súvisiace s odberom vody a odvádzaním vôd verejnou kanalizáciou, a to všetko bez návštevy zákazníckeho centra.

Čo umožňuje zákaznícka linka ?

informovať sa o :

  • cenách vodného a stočného
  • faktúrach
  • zmluvných vzťahoch
  • nahlasovať stav vodomeru

informovať sa postupne pri :

  • zavedení nového odberného miesta
  • zmene zmluvy o dodávke pitnej vody a odkanalizovaní
  • ukončení odberu
  • využiť službu spojovateľa

Ako funguje zákaznícka linka ?

Po zavolaní na Zákaznícku linku TVS, a.s. Vás uvíta automatický hlasový systém, ktorý Vás bude navigovať možnosťami volieb. Jednotlivé voľby sa aktivujú stlačením príslušného tlačidla na telefóne. Po zadaní Vami vybranej voľby sa Váš hovor prepojí priamo na operátora Zákazníckej linky. V prípade, že váš telefón nepodporuje tónovú voľbu alebo nezadáte žiadnu voľbu do 30 sekúnd, bude Váš hovor presmerovaný automaticky priamo na spojovateľa.

Ako je zákaznícka linka spoplatňovaná ?

Všetky hovory uskutočnené z pevnej linky na zákaznícku linku našej spoločnosti sú spoplatňované ako miestny hovor, bez ohľadu na to, odkiaľ voláte.